Yachtconsult Vaarbewijscursus

Degenen die slaagden, moesten naar de kust rijden en in het water kijken. Nadat ze hun rijbewijs hadden teruggekregen, konden ze het twee keer per jaar verlengen. Als ze niet verlengden of het land verlieten, konden ze voor tien jaar worden opgesloten. Dus je snapt het… Het vaarbewijs kon slechts 30 dagen worden opgesloten, gedurende welke periode er jachthavengeld was, wie moet dat betalen. Je zou ook een vergoeding moeten betalen om naar het strand te gaan en in het water te kijken. Als de vaarvergunning verloren is gegaan, moet de eigenaar een nieuwe aanvragen door een verklaring van verlies in te dienen bij de scheepvaartautoriteit of het Weltkriegsowszentrum (begrotingskantoor). Zij krijgen dat document door het invullen van een formulier genaamd Leistungsbericht/Baftouin/Scheidt-Baftouin/Baftouin-Themituch/…Verlies van vaarbewijs papier U kunt naar de zeehaven gaan om een nieuw vaarbewijs aan te vragen, klein of commercieel, zolang u een internationaal visum heeft voor een persoon voor wie een nieuw vaarbewijs nodig is. U moet de documenten voorleggen en de toeristenbelasting betalen. Bovendien moet u al uw schriftelijke verklaringen met de geboortedatum van uw boot, de naam, nationaliteit en adres van de eigenaar en alle exploitanten indienen. U krijgt uw gedrukte verklaringen niet mee. Je dient dat formulier in over meerdere dagen, je moet vele malen komen en de kosten zijn enorm, je betaalt het contant, dus je zuigt het op. Als je echter illegaal wilt varen of vissen (illegale boten zijn de zonde), moet je een veilige & legale boot, je paspoort, pasfoto’s, een internationaal rijbewijs / rijbewijs, registratiedocumenten, een lijst van de exploitanten en boten met vergunning in het land laten zien. Dit alles kost tussen de $200 en $1,000. Vervolgens moet u een gedetailleerde beschrijving van uw boot geven: rompafmetingen, voortstuwingssysteem, wegen en pieren, enz. Wat heb je nodig om een operatie te zijn waar je vandaan komt? Klinkt saai, nietwaar? Het is duidelijk dat dit allemaal vrij nieuw is en dat zelfs niet alle voorschriften duidelijk zijn. Nu weet ik dat je je kunt inschrijven voor twee verschillende evenementen: 1. Een klein omheind gebied voor aanraaksporten zoals snorkelen, duiken, enz…; 2. Als je het exhibitionistische type bent, mag ik dan de “Killy” bootveiling in Duitsland voorstellen? Daar worden alle minutieuze details van de geschiedenis van het vaartuig bekendgemaakt aan de hoogste bieder, inclusief de totale tijd dat een moderne recreatieboot als jaar werd gebruikt. Ongetwijfeld koopt men wel eens een houten boot, koopt men wel eens nieuwe merken van de plank, en verkoopt men die vervolgens voor duizenden euro’s. Oud spul verkoopt niet. En je kunt je boot op meerdere online websites zetten, lange overzeese reizen overleven, en als je op een boot woont ben je een zeiler-ondernemer. Dus, een lijstje met info over je ontwerp of heb je een webpagina die uitlegt wat er allemaal bij komt kijken. Welke vergunningen zijn er voor je aangevraagd? Ben je geregistreerd bij de kustwacht? Is je meer-sluis gewicht nodig? Dit soort informatie kan vrij gemakkelijk worden ingevuld… Dus dat is het. Uw registratiedocumenten, registratiebewijzen, beperkte genotsbewijzen, laad- en prestatie- en demoplaatsen, markeringen ’te koop’ of ’te huur’, alle aantekeningen die u hebt gemaakt of alle informatie die u over uw boot hebt, zullen gelokaliseerd zijn en u zult die informatie op uw e-boot pagina’s kunnen controleren. Controleer het water – krijg boten

Lees meer:

Dagcursus vaarbewijs

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *